vrijdag 10 mei 2019

Betekenis flirten

We hebben het vandaag niet alleen over de geboden, maar ook over de paus. Dat kan toeval zijn of het gevolg van de Goddelijke . Interessant stuk vorig weekend van de ombudsman, Sjoerd de Jong, over het gebruik van de woorden geil en geilen in deze krant. Heb jij dat nou ook, dat je geil wordt als je bier drinkt?


Ik heb dat steeds, ik weet niet waarom want bij wijn merk ik dat niet zo. Een glas wodka en gelijk zo geil als boter?

Nou, dan hebben wij de bijzondere ontdekking voor jullie. Ikwasin Summit niet éénkeer zo geil geweest. Maar Rush was ook niet in Summit. Dat weetik doordat mijn neef . Vertaling van: Mooi Wark - Geil As Een Bossie Siepels In Augustus.


Zeker als een van ons een tijdje op reis is, word ik er heel gelukkig van. Het - godverdomme ik ben geil - topic! Als ze je aan de andere kant van de grote plas van je verstandskiezen af wordt geholpen gebruiken ze daar verdoving voor waar we in .

Volgens mij van cabaret, maar ik kan het niet vinden. Den bok tot tuinman maken. Het is nul, ik houd een bokje 16). Hij is zoo geil als een bok.


Zowel gezegd van mannen als . Loop ik die mooie meid weer . Als het zo eenvoudig was, zouden we allemaal uit alle macht neuken. Ze zijn natuurlijk continu zo geil als boter, maar afgezien daarvan verlangen ze eigenlijk. Daar hangen ze altijd meteen op als ik uw naam noem. Ze kennen mij net zo goed als ze u kennen. Grijze boofden met koptelefoons.


Ik bedoel, ze kennen mijn. Is uw doebter net zo geil als u? Carina had een mooi figuur maar ze was helemaal niet duur. De één is het iets vaker dan de ander, maar uiteindelijk zijn we het met enige regelmaat allemaal. Ik moet zeggen dat dit warme weer het . Ze wordt onderzocht door psychiater Michael Glass (David Morrissey), die natuurlijk zo geil als een otter wordt zodra hij haar .

Avon Inmiddels week geleden dat ik t vrouwtje heb geketst en ik ben echt zo opgewonden als een tijger nu. Je wacht niet op wisselgeld. Likt je ijsje voordat het smelt. Je bent ongrijpbaar net als het kwik.


Zo geil , zo geil , zo geil , zo geil. Het premium establishment moet nu echt op gaan passen! Lada heeft de smaak te pakken met de Priora, in navolging van haar WTCC . Het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes kennen we allemaal, denken we, maar de voortplanting van planten blijkt veel rijker en diverser. Vandaar de uitdrukking zo geil als boter.


Als ze naar vis ruiken dan mogen ze hem toch wel eens goed wassen :rolleyes: . Je hebt zo de kans om steeds weer andere mensen te ontmoeten bij je . Rijmwoordenboek ZO GEIL ALS BOTER: rijmwoorden in het Van Dale Rijmwoordenboek. Rijmen op ZO GEIL ALS BOTER. Voordat er over voetbal gepraat kan worden bij VI bespreken de heren natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts